Lørdag den 30. maj 2026 deltog jeg på katteudstillig på det årlige dyrskue i Roskilde.
Jeg havde 2 af mine perserpiger med og de klarede sig så fint.
SC Namyslo´s Melissa fik sit HP og blev normineret og vandt efterfølgende BOX - er så stolt af mine dejlige gamle pige.
Jeg havde også min franske prinsesse med REVE D`ORIENT ANGEL
Hun stillede op i ungdyrklassen og fik sit første CACJ og blev også normineret. Fik så fin bedømmelse og klarede dagen så flot.
Det blev en lang dag og der var tusindvis af mennesker forbi i katteteltet.
Felis Danica fejrede deres 70 år fødselsdag og der var morgenbrød og kage og kaffe til alle udstillere. Alle udstillere fik flotte kokarder fra FD. - så flot


I weekenden 18 og 19 april 2026 deltog jeg med mine 2 "gamle" perserpige - vores eget opdræt på SW 2026 - Det var første gang der blev afviklet SW i Danmark - det var et fantastisk flot show og en stor oplevelse.
Ca 800 katte deltog fra rigtig mange lande.
SC Namyslo´s Melissa - fik HP og blev normineret af Karl Preiss fra Norge - fantastik og hvor var jeg glad og stolt af min skønne pige
IP & GIC Namyslo´s Icemocca fik superfin bedømmelse også af dommer Karl Preiss fra Norge og fik sit 4 CAGPIB















Copyright © Alle rettigheder forbeholdes


